CONCERT DE NADAL 2018

UN ANY MÉS, CELEBREM EL CONCERT DE NADAL!

El passat dimarts 18 de Desembre, ens vam aplegar Alumnes, Famílies i Mestres al Local Sant Genís per celebrar i gaudir del nostre Concert de Nadal.

Per l’escenari van passar els alumnes de Sensibilització, Formació Musical Bàsica, Música Avançada i el Cor Jove, tot interpretant temes del Ruc Català, El Pot Petit, en Pep Tarradas i els Txarango.

Vam gaudir també del tema “Spain” de Chick Corea, interpretada per el Combo del Pep, on una vegada més, continuen demonstrant la seva gran evolució.

Vam viure l’estrena del nou projecte de l’escola, la “Innoband”, que ens va ensenyar un primer tastet de la seva feina, que es confirma com un gran projecte al llarg del curs.

I com a mostra final, la ja consolidada Banda de l’Escola que, amb el seu esforç i la seva constància, ens va fer vibrar amb la interpretació de “The Desfibrilator”.

Moltes Gràcies per la vostra assistència.

Moltes Gràcies a tots per fer-ho possible un any més!

Fotos: Txus Garcia

@txusgarciaphoto

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )