LA FADA DRINGUEN DINGUE

El diumenge 8 d’Abril, els alumnes de Sensibilització de l’escola han anat al teatre Kursaal de Manresa per participar en una activitat organitzada per l’ACEM. La cantata de “La Fada Dringuen Dingue”.

Els nostres alumnes, juntament amb d’altres escoles d’arreu de Catalunya, s’han ajuntat avui per poder transportar a les famílies en el món de la Fada Dringuen Dingue, a través de les seves cançons, els balls i sobretot de la seva història.

Una història interpretada per tres personatges: El narrador (Manel Justícia), La Fada Bonafada (Núria Hontecillas) i la Candela (Cèlia Roca) que han acompanyat als grans protagonistes de l’escenari, que eren els centenars d’alumnes cantant, ballant i interpretant sota la direcció de Xavi Llobet.