CONCERT DE NADAL 2017

Concert de Nadal. 19 de desembre de 2017

Aquest Nadal el concert es va haver d’avançar a dimarts. A les set de la tarda ja teníem el local Sant Genís ple de nens i nenes que s’anaven distribuint pel diversos espais d’espera per a actuants. Els familiars, expectants, havien omplert la platea i alguns ja anaven disposant files addicionals amb cadires de plàstic. Darrere el teló tancat s’intuïen els moviments preparatoris de les primeres formacions.

Els més petits, P3, P4, P5, Iniciació i 1r i 2n d’FMB, obriren l’espectacle. La massa coral, intensa, ajustada i pendent de les indicacions de la seva directora, va fer reviure les melodies del Caga Tió i de la Llum del Fanalet, aquesta darrera amb atrezzo inclòs.

La música dels Caçafantasmes va sonar a través de l’orquestra, una formació nombrosa que va lluir les seves facultats rítmiques. El conjunt mixt va mostrar la diversitat i el nombre d’instrumentistes de l’escola amb la interpretació de la Marcia de Joubert.

A tot això, els necessaris canvis d’escenari s’anaven acompanyant amb la projecció d’una bona quantitat de vídeos que tots els grups de l’escola havien preparat. S’hi veien i escoltaven versions molt diverses de poemes i cançons de Nadal.

La següent formació que va actuar fou el Combo Pep, el qual, tal com havia palesat el diumenge abans al parc, va realitzar una interpretació sentida i sòlida de Josie d’Steely Dan, una cançó molt avançada a la seva època i que segueix representant un repte per als intèrprets i un plaer per a l’audiència.

Blue Moon, composició del prolífic Richard Rogers, és un cavall de batalla per a qualsevol banda. La nostra, amb la incorporació del Cor Jove, en va fer una interpretació molt reeixida. El Cor Jove va romandre a l’escenari per a oferir-nos una versió emotiva i imposant de I Worship You.

Encarant la recta final del concert vam poder gaudir de dues nadales cantades per la coral formada per alumnes de cinc nivells diferents.

A la cloenda la nombrosa coral va tenir el suport instrumental de la Banda Combo per a fer sonar M’agrada el Nadal de Dàmaris Gelabert.

Una vegada més, l’Escola ha mostrat al poble la força de la música, la transmissió intergeneracional de coneixements i les aptituds i actituds d’aquells i aquelles que d’aquí un temps seran les persones que tiraran endavant la societat.