Participació en la setmana de la música a l’Escola Bressol Quitxalla

La setmana del 20 al 24 de novembre a l’escola bressol Quitxalla hem dedicat la setmana a la música. La música ens fa créixer i al llarg de la setmana hem gaudit d’un ampli ventall d’activitats musicals. Activitats tot escoltant instruments i activitats musicals amb família.

La setmana va començar amb el so del saxo i el clarinet, vam escoltar el so de l’acordió i de la flauta travessera i per últim el so del violí.

També vam fer activitats amb l’Alba, amb qui al llarg del curs, fem treball amb xarxa tot fent activitats musicals a les diferents aules. Vam dedicar dos dies a anar amb els diferents grups i amb les famílies a participar en un petit concert musical. Aquest concert va ser molt participatiu per part de les famílies, i des de l’escola, volem donar les gràcies per haver-hi assistit.

Aquí us deixem un petit resum del que vam fer:

Dilluns dia 20 de novembre: concert amb el so del saxo i el Clarinet a càrrec del Dani i l’Ivet

Dimarts dia 21 de novembre: Els estels, les llunes i els sols anem de concert amb la família a l’escola de música.

Dimecres dia 22 de novembre: Escoltem i ballem al so de l’acordió i de la flauta travessera a càrrec de Jordi Pujols, director de l’escola de música i pare d’una alumna de l’aula dels sols.

Dijous dia 23 de novembre: Que bé que sona el Violí! Ampli ventall d’audicions al so d’aquest instrument a càrrec de l’Eduard Freixas.

Divendres dia 24 de novembre: els núvols i els Arcs de Sant Martí anem a l’escola de música a cantar i ballar en família. Concert familiar amb l’Alba Cols, professora de l’escola municipal de música.

En fi, una setmana molt musical. Aquí us deixem un poema que ens ha agradat molt:

La música dóna ànima a l’Univers,

Ales a la imaginació,

Consol a la tristesa,

I vida i alegria a

Totes les coses.

( Plató)

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )