INSCRIPCIÓ OBERTA AL CURS-TALLER DE FORTEPIANO

ADREÇAT A ESTUDIANTS DE PIANO DE TOTS ELS NIVELLS I A PROFESSORS DE PIANO D’ESCOLES DE MÚSICA I CONSERVATORIS.

El contingut del curs permetrà aprofundir en la història i evolució del piano i conèixer de primera mà l’instrument utilitzat per compositors com Mozart i Beethoven.
Els participants podran treballar un ventall molt ampli d’aspectes musicals i de sensibilitat que en el piano modern passen desapercebuts.

Dinàmica del curs

S’estableixen dues modalitats (actiu i oient) i diferents possibilitats de grups i horaris repartits en divendres i dissabte. Es recomana inscriure’s com a alumne actiu per poder experimentar de primera mà amb aquest instrument.

Docent

Roger IllaNascut a Manresa el 1985, el pianista Roger Illa, llicenciat en Piano a l’Escola Superior de Música de Catalunya, és un dels pocs músics del país amb una àmplia formació acadèmica en praxis històrica i interpretació amb instruments de teclat històrics (clavicordi, clavicèmbal i fortepiano). Podeu consultar el seu currículum en el pdf adjunt.

divendres 17 i dissabte 18 de març de 2017

Podeu trobar més informació i el formulari d’inscripció a l’enllaç següent:

Descargar PDF: curs-roger-illa