CURS DE MÚSICA AMB FAMÍLIA 0-3 ANYS, IMPARTIT PER ANNA VEGA

Benvolgudes famílies:

Des de l’escola de música hem organitzat un curs de música amb família, impartit per Anna Vega, pensat per nens i nenes de de zero a tres anys juntament amb les seves famílies. Aquest curs està previst que tingui dos nivells, un per les famílies amb nadons de zero a un any, nens i nenes que encara no caminen i  un segon nivell per infants de un a tres anys i que ja caminen.

En aquestes sessions els nadons compartiran l’experiència amb algun familiar o adult, ja sigui la mare, el pare, tots dos,  els avis…, o bé algun altre familiar o cuidador amb qui passi moltes hores. És molt recomanable compartir la sessió amb germans, ja que així podem potenciar la relació afectiva, i treballar alguns aspectes que poden ser difícils de gestionar dins l’àmbit familiar.

Aquestes sessions les farem a la sala d’actes de l’escola de música els dies: Dissabte 14 de gener a les 16:30 nadons i 17:45 infants. Dissabtes 21 de gener i 4 i 11 de febrer 10:30 nadons i 11:45 infants.

El cost d’aquest curs serà de 13,35 euros per les famílies que tenen fills/es a l’escola bressol Quitxalla o a l’escola de música i de 18,35 euros la resta de famílies, aquests preus inclouen les quatre sessions.

Totes aquelles famílies que estigueu interessades a fer el curs ens hauríeu de retornar el full adjunt i fer l’ingres amb el nom de l’alumne en el següent número de compte: IBAN ES1701824610560201773595

Moltes gràcies.

Full adjunt: full-dinscripcio