Activitats a l’Escola Bressol – Santa Cecília

Durant la setmana del 21 al 25 de Novembre, en honor a Santa Cecilia, patrona de la música, vem anar a fer activitats musicals a l’escola bressol Quitxalla de Navàs.

El dilluns dia 21 vam començar la setmana tot tocant la trompeta, el trombó, el bombardí i el fiscorn amb el professor de l’escola, l’Albert.

El dimecres dia 23, alumnes de l’escola de música van fer un petit concert de guitarres amb el professor de l’escola, el Pep.

El dijous dia 24, l’Alba, que ja va cada setmana a l’escola bressol a fer audicions i cançons, va fer un petit tastet a les famílies del treball que es porta a terme des del mes de setembre. La va acompanyar el Jordi, el director de l’escola, tot tocant el piano.

I com a cloenda, el dia 25 de novembre, el Jordi, director i pare de una alumne de l’escola bressol , va tocar la flauta travessera i va fer ballar l’escola a ritme de l’acordeó.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )