Festival Simfònic

Els de l’Escola de Música hem participat a la cinquena edició del Festival Simfònic que s’ha celebrat el passat dissabte 13 de juny amb més de 100 concerts simultanis a Catalunya i Balears.

Pels alumnes i professors de l’escola, poder participar en un esdeveniment com aquest ens dóna la oportunitat de mostrar bona part de la feina feta a classe en escenaris que no ens són habituals. En aquest cas ha estat al Centre Cívic de la Sedeta de Barcelona, on el públic assistent ha gaudit de l’espectacle (La Nova Cançó al dia) que ja vam portar l’any passat a la sala Atlàntida de Vic, però que aquest any hem renovat incorporant algunes cançons més i fent de solistes els alumnes de l’escola.

També hem tingut la col·laboració de Bernat Capell, membre de 4 jutges 4 gats i de Quim Navarro com a cantants solistes.

Estem molt contents de com ha anat tot plegat i creiem que el públic també ha sortit molt satisfet del concert.

Properament, penjarem un recull de fotos de l’activitat!